חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תפילת הכהנים המיוחסים

מנין כהנים מיוחסים מבני העלייה שבירושלים עיר הקודש, יתפללו עבורך ועבור בני ביתך, תלמידי חכמים אלו כולם אנשים יראי שמים, אברכי משי, שמגיעים לכאן ומתייצבים איש על משמרתו, גיבורים כארי כדי לקרוע שערי שמים בשבילך בעת רצון בשעת חצות הלילה, בימים הנשגבים ראש השנה ויום כיפור ולמשך 40 יום רצופים.

בימים אלו, ימי הרחמים והסליחות כשכל אחד מחפש עוד זכות קטנה ועוד זכות קטנה – מגיעה פתאום אליך זכות ענקית, עצומה, שקשה להכיל אותה במילים: תפילות מיוחדות יקיפו אותך 40 יום רצופים, כשתצטרך סיעתא דשמיא מיוחדת, כל רגע, כל רגע. ברצף ארוך יתחננו אותם שליחים בשבילך. יבכו ויבקשו: “שמע קולנו חוס ורחם עלינו״

ולמה? כי הקב״ה הוא מלך מתרצה בתפילה. ומול כאלו תפילות, אפילו במצב הקשה ביותר – כל השערים נמסים. כשדוד המלך חיפש איך להינצל ממלאך המוות – הוא למד ברצף. כי כשבן אדם מלופף בקודש שום מלאך חבלה לא יכול לפגוע בו.

קשה לך לעמוד יותר מחודש ולבקש רחמים על עצמך, קשה לך להגיע לכותל המערבי בחצות ליל הימים הנשגבים והנעלים ראש השנה ויום כיפור?

בדיוק ברגע נעלה זה במקום מיוחד זה מול שערי שמים, מנין כהנים מיוחסים שליחי מוסדות שומע תפילה יעשו עבורך את הבלתי אפשרי, וכל מה שנדרש ממך זה פשוט לתת צדקה פעם אחת, צדקה שכל כולה חסד של אמת.

מעתה כל הפחדים שלנו כהורים וכאנשים נעלמים, כי אנחנו בטוחים בכוחם של תהילים ובסגוליותם המופלאה והכח המיוחד של תפילתם של מנין כהנים מיוחסים בעת רצון נעלה ובזמן נעלה במיוחד במקום הנשגב ביותר!

דילוג לתוכן