חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תפילה לזיווגים ב"עמוקה"

תפילה לזיווגים על קבר רבי יונתן בן עוזיאל ב"עמוקה".
כל מי שנמצא שם יודע מה זה… מגיע הרגע בו אתם כבר ממש קרובים ליאוש, בו אתם מאמינים שהאושר שייך רק לאחרים, הרגע בו כבר נמאס לכם לדפוק ולדפוק על שערים נעולים, בו נגמר לכם כבר הכח, ואין לכם אנרגיות לכמעט-מזל טוב, להמתנות מורטות עצבים, לרחמים של אחרים, לעוגות שנאפו והוקפאו בחזרה. לתשובות שליליות, שעל פי רוב גם אתם עונים אותן.

אחרי שכבר ביקרתם בקברי אבות, וזכיתם לברכות, כשהתחזקתם והיו לכם סימנים שהנה הנה זה קרוב, ואחר כך התיאשתם בחזרה, כשבערב אתם אומרים למה אין הצעות, ובבוקר אתם מתעצבנים על ההצעות שכבר כן הגיעו, ואין לכם כבר כח אפילו לקחת ללב,

תדעו. אתם לא לבד!!!!!!
ישנם מאות אלפי מליצי יושר, שכבר זכו להביא מזור ומרפא וישועות לאין שיעור, למאות ואלפים, והם מעוניינים לעזור לך! הם מוכנים להפוך בשבילכם את השמים. הם מסכימים להתאמץ בשבילכם, הם נמצאים שם בשבילכם, לבקוע רקיעים, לבכות עבורכם. לצעוק שיר המעלו' ממעמקים, מעמוקה.

וזה לא משהו דמיוני. זה עדות אישית של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א.

שהעיד: "יש להם מאות אלפי מליצי יושר בשמים".

וכשנשמות טהורות אלו יעמדו לצד תפילת שליחי "שומע תפילה" בעת התפילה המיוחדת על ציון רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה שגם הוא לא הניח אחריו זרע של קיימא, תפילה הקורנת אור של קדושה וחסד של אמת, ועומק רגש בל יתואר – כל אלו מתלכדים לתפילה מזוככת, עמוקה, תפילה שאת התוצאות שלה רואים כבר כאן, בעולם הזה, בלי להמתין הרבה…

זה כבר לא סוד שתפילות שנערכו יחד עם צדקה ל”שומע תפילה” העוסקים בהנצחת זכרם של כל אלו שנפטרו עריריים ולא זכו להניח אחריהם זש”ק, מתקבלות במלואן, פעמים רבות, גם במקום שכבר קרוב היה ליאוש.

40 יום של תפילות שוודאי לא ישובו ריקם
תפילתם של שליחי "שומע תפילה" בעמוקה ביום ההילולא של רבי יונתן בן עוזיאל שגם הוא לא זכה להניח אחריו זרע של קיימא, פותחת מחזור מיוחד של תפילות למשך 40 יום רצופים שיתקיימו מידי חצות לילה על יד הכותל המערבי, מקום שלא זזה משם השכינה הקדושה מעולם!

עוד אפשר לזכות להצטרף. “מי שמתפלל על דבר ארבעים יום – בוודאי נענה״ – כתוב בזוהר הקודש.

אתם לא יכולים לבוא בעצמכם ארבעים יום רצופים, אבל שליחי "שומע תפילה" נמצאים שם בשבילכם יום אחרי יום. ארבעים יום רצופים של צעקה על השם שלכם, ארבעים יום של תחנונים, מאות אלפי מליצי יושר, יתחננו עבורכם, יקרעו שערי שמים, שתזכו לישועה, שתזכו לזיווג הגון, ושתראו את שרשרת הדורות ממשיכה לתפארת.

כאן – מה יש להפסיד. הכסף בכל מקרה הולך לצדקה של "חסד של אמת" והחזקת משפחות נזקקות מעניי ירושלים. ישועת השם כהרף עין, תפילה היא מחוץ לגדרי הטבע. איפה שנגמרו כל ההשתדלויות ונשאר רק היאוש – שם מגיעה תפילה והופכת את השמים. תפילה של ארבעים יום בוודאי נענית.

הלוואי שנראה בעינים ישועות. הלוואי שנתבשר בשורות טובות, ואף אם חלילה לא נראה בעינים – תמיד נדע שהתפילה הזו נרשמה בחשבון האישי שלכם, וברגע הכי מתאים היא תציל אתכם.

הקב״ה וכל פמליא שלו אוספים את השם שלך מהדפים, אוספים קרוב אליהם ושוקלים ודנים והם שם יודעים מה מתאים לך, מה יביא לך באמת אושר בחיים, מה הוא השער אל החיים הטובים שלך. והם שם מתכננים את היום והשעה והמדוייקת, ואת הרגע הנכון בו גם אתה תזכה לשבור צלחת ‚ועד הרגע הזה, מאות אלפי מליצי יושר איתך. מתפללים עליך,צועקים בשבילך, בוכים בשבילך, מזכירים אותך כל יום. אתה לא לבד. ביחד קורעים איתך את השמים.

 

דילוג לתוכן