חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין הישועות של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל

אין כמעט יהודי בעולם שעדיין לא יודע על כך

יין הישועות של מרן הגאון הגדול שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, כבר הפך למושג כל מוכר וידוע, עד שכבר כמעט ולא נמצא יהודי בעולם שלא שמע עליו.

ואכן לא סתם היין הזה זוכה לכזה ביקוש, כי מאות ואלפים זכו לישועות נפלאות למעלה מדרך הטבע בזכות היין הקדוש הזה.

 

המעמד בו התקדש יין הישועות

אחת לשנה, בערב פסח, התקיים בביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל מעמד מיוחד ומרגש ביותר, מעמד שכולו הוד וקדושה, במעמד זה היה מסיים מרן זצוק"ל את הש"ס בבלי וירושלמי!

למי שלא יודע, רוב הציבור שזוכה לסיים את הש"ס עושה זאת אחת ל-7 שנים ע"י לימוד קשה ומפרך של דף גמרא מידי יום ביומו, כך שבחשבון פשוט יוצא שמרן צריך ללמוד 7 דפים מידי יום (!) וזה כמובן רק מתלמוד בבלי…

לכן לא פלא שהמעמד הינו כל כך מרגש ונעלה, גאון הדור שיושב ומסיים את התלמוד לאחר שנה מלאה עמל ויגיעה, לא פלא שמי שזוכה לשתות מהיין עליו מברך מרן בשעה נעלה וקדושה זו זוכה לראות ישועות גלויות עין בעין.

 

הקשר לשומע תפילה

כשזכה ראש מוסדות שומע תפילה, הרב ראובן צבי כהנא שליט"א לעלות למעונו של מרן זצוק"ל הוא זכה ממנו לקרבה מיוחדת, מרן קיבלו בחדרו הפרטי ולא בחדר בו הוא רגיל לקבל קהל, ומרן הגר"ח זצוק"ל גילה חביבות יתרה לפעילות המיוחדת של שומע תפילה.

מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל גם העיד שהתורמים לשומע תפילה ולוקחים חלק בחסד של אמת, זוכים בישועות נפלאות כי הנשמות הגלמודות מעתירות מול כסא הכבוד ומבקשות להחזיר טובה לאלו שעושים עבור עילוי נשמתם!

 

אין ספור סיפורי ניסים וישועות

אם נבוא לספר על הישועות אותם זוכים לראות אלו ששתו מיין קדוש ומבורך זו, נוכל להביא אלפי סיפורים.

מספיק רק אם נביא את עדותה האישית של אותה אשת מרן ע"ה, אשר היא הייתה זאת שהביאה לנו את היין הקדוש הזה.

הרבנית קנייבסקי עליה השלום העידה שמאות זכו בזכות היין הזה לזרע של קיימא, לרפואות, לזיווגים, ולישועות למעלה מדרך הטבע בכל דבר ועניין.זצוק"ל

דילוג לתוכן